close

各位趴趴漫畫的讀者(我一直都想叫大家做PASS,即趴絲:P)

由於直到目前為止趴趴的電腦還沒有修好!(這篇文章我可是辛辛苦苦用電話打的T.T)

本打算下星期開始暫停連載,但後來我又想到一個辦法,不如我放我用電話影低既核突手稿出黎啦?

不過用這個辦法需要兩個條件配合:

1.大家唔介意睇核突手稿

2.有一位朋友唔介意可以幫我開post(因為手機upload唔到圖片)

請大家回覆,若唔介意開post的朋友,請留下電郵,我會聯絡你架!

若有其他辦法,也希望大家提出啦!

謝謝

趴趴

arrow
arrow
    全站熱搜

    趴趴 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()